Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/virtualki/249498/www/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpforms-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/virtualki/249498/www/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the woo-cart-abandonment-recovery domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/virtualki/249498/www/wp-includes/functions.php on line 6114
Zgrzewarka blacharska ZB-1 – EKSON

Zgrzewarka blacharska ZB-1

Oferowane urządzenia typu ZB należą do grupy urządzeń specjalistycznych. Przeznaczone są głównie dla zakładów blacharskich do naprawy karoserii samochodowych. Charakteryzują się zwartą konstrukcją, transformatorem z uzwojeniem miedzianym (niedostępnym w urządzeniach importowanych), estetycznym wyglądem, umiarkowaną ceną, a praca przy ich udziale jest efektywna i czysta. Umożliwiają one prostowanie karoserii z jednostronnym dostępem, oraz usuwanie nadmiaru blachy

Zgrzewarka blacharska ZB-1

Zestawy typu ZB składają się ze sterownika, będącego zarazem wydajnym źródłem prądu, „młotka udarowego” oraz uchwytu z elektrodą węglową.

Czynności związane z wykorzystaniem przyrządu są bardzo proste. Polegają one na przygrzaniu do oczyszczonej z farby i rdzy fragmentu karoserii zaczepu (np.: podkładki Ø8-Ø10) oraz zaczepieniu haka „młotka udarowego”. Wyciągnięcie wgiętej blachy odbywa się poprzez wybijanie „młotkiem udarowym”. Punkt zaczepienia wyciąganej blachy można dowolnie i z łatwością przemieszczać, urywając i przygrzewając w nowym miejscu. Niewątpliwą zaletą tej metody jest brak nawierconych otworów, bądź przegrzania na dużej powierzchni blachy palnikiem oraz konieczność szlifowania pozostałego po spawaniu spoiwa jak to ma miejsce przy tradycyjnym przyspawywaniu zaczepów. Ponadto wygodną w stosowaniu jest metoda „bańkowania”  czyli nagrzewanie powierzchni blachy elektrodą węglową zamocowaną w  specjalnym uchwycie poprzez pocieranie blachy ruchami spiralnymi  od zewnętrznej w kierunku środka punktu „bańkowania” i studzenia wodą.

Metody te  w dużym stopniu skracają czas wykonywanej naprawy.

 

Podstawowe dane techniczne

Parametry Jedn ZB-1 ZB-2
Napięcie zasilania V 230 400
Max prąd poboru A 20 25
Napięcie wyjściowe V ~ 3 – 5 ~ 3 – 6
Maksymalny prąd zgrzewania kA 1,4 2,5
Ilość zakresu regulacji 3 3
Wymagane zabezpieczenie sieci* A C25A (D20A) C32A(D25A)
Wymiary   wys/szer/głęb mm 250/360/250 250/360/250
Masa kg 22 35
Młotek udarowy szt 1 1
Elektroda węglowa szt 1 1
Zgrzewadło kleszczowe 1

Transformator z uzwojeniem miedzianym zabezpieczony termicznie

Gwarancja 2 lata

* można użyć mniejszego zabezpieczenia, ale należy się liczyć z możliwością sporadycznego wyłączania sieci (na urządzeniu są zamontowane mniejsze zabezpieczenia automatyczne)

Zamówienia przyjmujemy telefonicznie pod nr  502-624-089 płatność przy odbiorze lub przedpłata.

Shopping Cart